Estrada Rzeszowska w odpowiedzi na Państwa liczne zapytania informuje, iż istnieje możliwość udostępnienia terenu pod stoiska handlowe podczas 33. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na Rynku Rzeszowie, który odbędzie się 26 stycznia 2025r.
Warunkiem zgłoszenia Państwa udziału jest:
- wypełnienie wniosku (do pobrania)
- oraz wysłania go na adres email: sstachurski@estrada.rzeszow.pl
- Termin składania wniosków upływa 20 stycznia 2025
Po otrzymaniu informacji o akceptacji wniosku poprosimy o uiszczenie opłaty w wysokości 250 zł brutto do 20 stycznia 2025r.
Wymagany jest również własny namiot o maksymalnych rozmiarach 4m x 2m. Namiot musi być w ciemnym kolorze (ecru, granatowy lub czarny). Stoiska, które nie spełnią naszych wymagań, co do rozmiaru namiotu oraz jego proponowanej kolorystki nie będą brane pod uwagę pod kątem otrzymania wymaganej zgody Estrady Rzeszowskiej – organizatora.