EN PL

Święto Paniagi - zgłoszenia na Jarmark

07.02.2020

3 maja w Rzeszowie odbędzie się kolejna edycja Święta Paniagi. Podczas tej imprezy tradycyjnie odbywa się Jarmark Rękodzieła i Produktów Regionalnych. Motywem przewodnim tegorocznej edycji święta oraz jarmarku jest szeroko rozumiana kultura amerykańska oraz miasto partnerskie Rzeszowa - Buffalo.

W Jarmarku mogą wziąć udział firmy, ludzie z pasją, stowarzyszenia, fundacje lub inne instytucje, które mają do zaprezentowania ciekawą ofertę produktową lub usługową, wystawcy posiadający w swojej ofercie artykuły spożywcze oraz rękodzielnicy. 

Każdy Wystawca będzie miał do zagospodarowania powierzchnię użytkową 3m x 2m. W wyjątkowych sytuacjach, istnieje możliwość udostępnienia większej powierzchni, ale tylko wówczas, gdy Wystawca będzie miał do zaprezentowania odwiedzającym wyjątkowo atrakcyjną ofertę oraz gdy warunki powierzchniowe pozwolą na to. 

Rezerwacja konkretnego miejsca prezentacji nie jest możliwa. Realizator w porozumieniu z Organizatorem ustali układ rozmieszczenia poszczególnych stanowisk. 

Zgłoszenia są przyjmowane na formularzu zgłoszeniowym (do pobrania tutaj) od 02.03.2020 od godz. 10.00 do 30.03.2020 r. do godz. 15.00 za pośrednictwem adresu e-mail: jarmarknapaniadze@gmail.com. Zgłoszenia przysłane przed datą 02.03.2020 i po terminie przyjmowania formularzy tj po godzinie 15.00 w dniu 30.03.2020 r. nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym. O przyjęciu Wystawcy do uczestnictwa w jarmarku nie decyduje kolejność zgłoszeń. 

Ilość miejsc jest ograniczona. O przyznaniu powierzchni wystawienniczej decyduje Realizator w porozumieniu z Organizatorem. Decyzja ta zostanie podjęta po szczegółowym przeanalizowaniu wszystkich zgłoszeń i przekazana najpóźniej do dnia 03.04.2020 r. tylko osobom, które pomyślnie przejdą proces rekrutacji. Brak informacji dotyczących wyników rekrutacji po dniu 03.04.2020 r. jest równoznaczny z nieprzyjęciem do grona Wystawców. 

Decyzja o tym, komu została przydzielona powierzchnia wystawiennicza jest ostateczna i nieodwołalna. 

Wystawca, który uzyska możliwość udziału w Jarmarku zobowiązany będzie do: 

  • wpłaty kaucji w wysokości 100zł, która zostanie zwrócona Wystawcy, który wziął udział w wydarzeniu i zdał uprzątnięte miejsce, 

  • podpisania Regulaminu Porządkowego, który dokładnie określa maksymalny przewidziany czas na rozłożenie i złożenie stoiska, zawiera informację dotyczącą wjazdu i wyjazdu z terenu Jarmarku (godziny, dojazd, itp.) oraz pozostałe kwestie związane z porządkiem i bezpieczeństwem uczestników Jarmarku. 

Nr konta, na który należy wpłacić kaucję, oraz szczegółowy Regulamin Porządkowy zostanie przekazany Wystawcy wraz z informacją o przyjęciu do udziału w Jarmarku. 

W przypadku dodatkowych pytań, prosimy o kontakt mailowy: jarmarknapaniadze@gmail.com lub telefoniczny: +48 500 048 200 w godzinach 11.00-16.00 od poniedziałku do piątku. 

Realizator w porozumieniu z Organizatorem może jednostronnie odstąpić od decyzji przyznania powierzchni wystawienniczej przez Wystawcę, zwracając bez zbędnej zwłoki kaucję w przypadku braku kontaktu z Wystawcą na etapie ustalania szczegółów współpracy w obawie przed niewłaściwą realizacją udziału Wystawcy w Jarmarku. 

Zachęcamy zainteresowanych wystawców do przesyłania zgłoszeń.